zondag 16 september 2012

Essence - Sun club glamour to go eyeshadow

Dit palletje heb ik deze zomer onlangs gekocht en ik kon gewoon mijn ogen er niet van afhouden! Ik moest hem gewoon hebben en zeker voor een laag prijsje van €2,99!

Zoals je ziet heb ik 02 Long beach gekozen, omdat hij hele mooie natuurlijke kleuren geeft aan je ogen. Er komt veel pigment af en dat vind ik een groot pluspunt!



De kleuren zijn lekker neutraal dus ze passen overal bij. Wat leuk is dat ze ook nog eens klein en gemakkelijk zijn om mee op vakantie te nemen. Alhoewel je zeker een oogschaduwkwast moet meenemen, omdat het kleine sponsapplicator niet zo praktisch is.



Hier zie je de kleuren hij gaat van rechtsonder tot naar linksboven.
Ik ben heel blij met dit palette omdat je echt mooie looks kunt creëren. Alleen denk ik dat je dit product alleen maar in de Kruidvat filialen zult vinden. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze ook gewoon in de Kruidvat in je buurt zijn. Je hebt eigenlijk ook nog een ander kleur palette en die heet 01 South Beach, maar ik vond dit palette veel leuker!



6 opmerkingen: